Винесу окремою темою, бо ніяк не заспокоюся
Мої ГБО-ники все тикають мене носом у показник МАР на комп'ютері, який показує не те, що вони звикли там бачити.
Усе наче норм, за виключенням показника розрідження повітря в циліндрах - МАР.
За словами майстрів він має бути на позначці 0.3. А у мене 0.4-0.41.
Як вони мені пояснили це означає, що "щось з клапанами". Можливо треба відрегулювати.
Але ж у нас на Р2 гідрокомпенсатори! І ні про яке регулювання клапанів і мови не може бути.
Тож, я знову задався питанням чи це нормально для Р2. Бо, @Cobox каже, що то є норма. Чи може варто звернутися до якогось моториста? Хоча, що він мені скаже?
У кого який той показник?
Фото для прикладу
Мої ГБО-ники все тикають мене носом у показник МАР на комп'ютері, який показує не те, що вони звикли там бачити.
Усе наче норм, за виключенням показника розрідження повітря в циліндрах - МАР.
За словами майстрів він має бути на позначці 0.3. А у мене 0.4-0.41.
Як вони мені пояснили це означає, що "щось з клапанами". Можливо треба відрегулювати.
Але ж у нас на Р2 гідрокомпенсатори! І ні про яке регулювання клапанів і мови не може бути.
Тож, я знову задався питанням чи це нормально для Р2. Бо, @Cobox каже, що то є норма. Чи може варто звернутися до якогось моториста? Хоча, що він мені скаже?
У кого який той показник?
Фото для прикладу