Думаю что среди счастливых владельцев R4 есть те кто ездил на дизельном Логане /Сандеро ( относительно свежих)
Чем бы вас расстроил Логан после R4? Если бы вы стояли между выбором дизельного Логана и R4 - на чем бы остановились?
Шутку про то что значит символ Рено давайте пропустим
маю можливість часто кататися на Сандеро ZEN 2020 рік механіка, дизель 1.5)
переваги Кобальта станом на 150 км
:
1) більший
2) автомат, а не робот (чи механіка)
3) мягший на ямах. У сандеро кидає в сідушці на ямах)
4) в кобальта краща аудіосистема в машині
5) в зимку кобальт швидше прогрівається, відповідно тепліше
6) підігрів сидінь
7) багажник
8) ключ прікольніший (відкидний)
9) встроєна сигналка (не тре лізти в електроніку, бо як наш електрик залізе туди, то потім воно боком вилізе)
10) менше 10к пробіг і в сандеро вже шат ручки перемикання передач
11) пластик в салоні смердить менше, реально, машині менше 2х років, а пластик смердить досі в рено)
12) титани/колір зразу в ціну
13) ціна за авто
14) багато місць для всякої дрібниці
переваги Сандеро
1) дизель 5-6 л по місту з кондюком - економічно капєц
2) руль екошкіра з заводу, виглядає класно
3) наявність клімат контролю
4) наявність круіз контролю і обмежувача швидкості
5) менший по розміру, для міста ідеал
6) ходова дубова, за 10 к пробігу нічо не робилось
вроді все)